12 juni

Hej, det har tyvärr inte blivit något mer fiske sedan den åttonde. Jag har drabbats av halsfluss som har satt käppar i hjulet. Jag kommer nog vara sjuk ett tag framöver men jag kan sukta med bilder från förra året. Måste säga att kvaliten i likaså gäddväg som fiskare-väg har höjts några snäpp. Här är alla bilder:

                                                                                                                       
Avslutar med en bild på Martin "Ärtan" Malmström som gästade båten i höstas.

Kommentarer
Postat av: Schyberg

Fin blogg ni har grabbar!

De va kul att se två proffs in action, men ja hade väntat mig mer utav "fiske eliten" då ja va den ända som fick upp nått;)



En låt som skulle sitta fint här:http://www.youtube.com/watch?v=OS6c3nFpJ8Y

2008-06-14 @ 02:13:49
Postat av: Hej

Fyfan vad ful ärtan är!

2008-06-17 @ 16:03:39
Postat av: Caps

Max 12år på bilden lr?

2008-10-03 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0